0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Manuel Elias / U.N.
Foto: Manuel Elias / U.N.
Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Guide: 10 tips til god pral af klimatiltag – og til at undgå greenwashing

Både dit firmas omdømme og den grønne omstilling lider skade, hvis du markedsfører CO2-reduktioner uden relation til grundproduktet. En gruppe af de største firmaer i Norge har derfor udarbejdet 10 tips til, hvordan selskaber navigerer i minefeltet mellem reklame og drivhusgas-reduktioner.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Når et firma er samfundsopbyggende, foretager det vigtige ændringer med betydelig effekt for natur og mennesker.

Når et firma bedriver greenwashing, markedsfører det små og ubetydelige ændringer som store og vigtige.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Nysgerrig?

Denne artikel er for Klimamonitors abonnenter. Hvis du gerne vil læse flere artikler, kan du tegne et 14 dages prøveabonnement.

Prøv i 14 dage

Forsiden